ВАЖЛИВО

У РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ «ЧЕРВОНОГО» РІВНЯ ЕПІДЕМІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ ДИТСАДКИ ПРАЦЮВАТИМУТЬ У ЗВИЧНОМУ РЕЖИМІ https://mon.gov.ua/ua/news/sergij-shkarlet-u-razi-vstanovlennya-chervonogo-rivnya-epidemichnoyi-nebezpeki-ditsadki-speczakladi-osviti-ta-pochatkova-shkola-pracyuvatimut-u-zvichnomu-rezhimi

ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

https://mon.gov.ua/ua/news/zasadi-upravlinnya-zakladom-doshkilnoyi-osviti-proceduri-ta-pravo-na-pershochergove-zarahuvannya-ditej-do-ditsadkiv-uryad-zatverdiv-zmini-do-polozhennya-pro-zaklad-doshkilnoyi-osviti

ECERS-3 – П’ЯТЬ ВЕБІНАРІВ ІЗ СЕРІЇ «ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА В УКРАЇНІ» ВЖЕ ВІДБУЛИСЬ

Протягом грудня 2020 року та січня-лютого 2021 року відбулось п’ять вебінарів із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні». Усі вони стосувались міжнародної методики з оцінювання дошкільного освітнього середовища ECERS-3. Пропонуємо вам переглянути ці вебінари за такими посиланнями: https://www.facebook.com/UAMON/videos/684667845774568/

https://www.facebook.com/UAMON/videos/302008674505640/

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fgmail.us20.list-manage.com%2Ftrack%2Fclick%3Fu%3Ddfd5553f7eca49c6470a38bc4%26id%3Dd7f1869552%26e%3D40b77806d9&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNEJuIJ0SuXtipZP_ude9p6nZJnVzQ

ЯКІСНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ДИТСАДКАХ В УМОВАХ КАРАНТИНУ:
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД УІРО

Інформаційно-освітні матеріали щодо профілактики захворюваності та засоби запобігання поширенню COVID-19, проведення часу на свіжому повітрі та співпраця всіх учасників освітнього процесу. Про ці та інші поради щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину йдеться у рекомендаціях від Українського інституту розвитку освіти (УІРО). 

Методологічним підґрунтям рекомендацій від УІРО стали нормативні документи МОЗ, МОН та Всесвітньої організації охорони здоров’я, а також матеріали, розроблені спільно з ЮНІСЕФ. Ключові завдання та кроки для забезпечення якості освітнього процесу в дитсадках в умовах пандемії COVID-19 представники Українського інституту розвитку освіти підготували для керівників, вихователів та батьків або осіб, які їх замінюють. Переглянути рекомендації можна за посиланням

ЯК ОСВІТЯНАМ ГОВОРИТИ ПРО ВАКЦИНАЦІЮ ІЗ ДІТЬМИ ТА ЇХНІМИ БАТЬКАМ

Для обговорення захисту від інфекційних хвороб і вакцинації з батьками або у педагогічному колективі освітянам найкраще залучити фахівців-медиків, які відповідатимуть на запитання про щеплення і руйнуватимуть поширені міфи. Про це йшлося під час онлайн-сесії на тему «Імунізація в період пандемії». 

У сесії брала участь Тетяна Балтян – лікарка-педіатр, тренерка ЮНІСЕФ, представниця Національної служби здоров’я України. Вона розповіла про важливість вакцинації та дотримання календаря щеплень, а також про те, як педагогам говорити про захист від інфекційних хвороб із дітьми та їхніми батьками. Докладно дізнатись про це, а також переглянути запис онлайн-сесії можна за цим посиланням.

ПЕРЕВАГИ, ЗМІСТ ТА ПРОЦЕС ОЦІНЮВАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ECERS-3

У 2021 році МОН уперше здійснюватиме оцінку якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за допомогою методики ECERS-3. Про зміст, переваги, підготовку експертів та сам процес дослідження йдеться в статті «ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому» від експерток Українського інституту розвитку освіти. Її можна прочитати за посиланням

Минулоріч усі заклади дошкільної освіти України отримали друковане видання «Шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)». Представники закладів, які не мають методику, можуть повідомити УІРО за електронною адресою ecers.uied@gmail.com для сприяння у її отриманні.