Авторська альтернативна система оцінювання як ефективний інструмент шкільної освіти

Одним із важливих напрямків впровадження освітньої реформи є створення стимулюючої системи оцінювання. В сучасній школі змінюється загальна мета оцінювання: вона перестає бути лише інструментом оцінювання успішності учня, а стає ресурсом для розвитку, аналізу індивідуального прогресу і плануванню індивідуального темпу навчання.

Сьогодні в закладах загальної середньої освіти використовується підсумкове, поточне та  формувальне оцінювання.  За вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів або за системою оцінювання, визначеною законодавством.

7 березня 2024 року педагоги закладів освіти Дрогобицької міської територіальної громади мали можливість познайомитися з альтернативною системою оцінювання, яка впроваджується декілька років в Тернопільській ЗОШ №28. Презентувала альтернативну систему оцінювання директорка цієї школи – Лілія Вавринів, вчитель-методист, кандидат географічних наук, магістр програми «Управління навчальним закладом» ТНПУ, випускниця третього набору kmbs “Школа освітніх управлінців». Учасники вебінару розглянули порівняльну характеристику традиційної системи оцінювання та авторської системи оцінювання, познайомились із покроковим механізмом впровадження, проаналізували переваги, можливості та загрози впровадження альтернативної системи оцінювання. На завершення спікерка дала вичерпні відповіді на всі запитання учасників зустрічі.

Висловлюємо вдячність Лілії Анатоліївні Вавринів за зустріч, за інформацію, навички й досвід, якими ділились спікерка!  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *