Наступність освіти: як розвивальне середовище допомагає дітям легко адаптуватися до НУШ

30 січня 2025 року у Міській бібліотеці ім. В. Чорновола відбулася зустріч спільноти вихователів ЗДО Дрогобицької МТГ. Говорили про плавний перехід від дошкілля до Нової української школи та роль розвивального середовища в цьому процесі.

Лілія Уханьська, вихователька ЗДО №15 «Лелеченька» та лідер спільноти, поділилася практичними порадами щодо того, як правильно організувати середовище, що готує дитину до школи.

Що працює найкраще?

✅ Гнучкий простір, що легко адаптується до інтересів дітей.

✅ Осередки активності – куточки для гри, спілкування, досліджень.

✅ Навчання через гру – розвиток логіки, комунікації, самостійності.

✅ Командна робота – розвиток соціальних навичок і співпраці.

Юлія Михлик, консультант ЦПРПП ДМР, наголосила, що розвивальне середовище – це не просто простір, а система, що формує у дітей навички майбутнього:

🔹 вміння взаємодіяти,

🔹 критичне мислення,

🔹 емоційну стійкість,

🔹 готовність до навчання в НУШ.

Якщо ми створимо правильне середовище в ЗДО, діти прийдуть у школу впевненими, мотивованими та готовими до навчання!

Дякуємо Лілії Уханьській за практичні кейси, Юлії Михлик за професійні акценти, а всім учасникам – за натхнення розвивати сучасне дошкілля!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *