Що таке креативність? І як її розвивати в учнів та учениць? Креативне навчання чи навчання креативності? Як створити креативне середовище, що стимулює допитливість та уяву? Над такими питаннями розмірковували вчителі української мови та літератури Дрогобицької міської ТГ.
За ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради 16 лютого 2022 року на базі ліцею №4 імені Лесі Українки проведено тренінг “КРЕАТИВНИЙ ВИБУХ” для спільноти вчителів-філогів. Спікером виступила Анна-Марія Богосвятська,кандидатка філологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», авторка посібників і онлайн-курсів, Лицареса Гуманної Педагогіки, засновниця Академії Гармонізації Особистості. Учасники активно працювали в групах з використанням інноваційного інструменту: карток-тренажерів «Креативний вибух» та ігрового креативного настільного поля. Ознайомилися з технікою «ідей-спагеті», здійснили навігацію по цифрових освітніх ресурсах та конструювали міні-проєкт – конспект уроку для дітей «цифрового» покоління. Педагоги генерували креативні ідеї для уроків і укладали власну методичну скарбничку прийомів.
Освітяни підсумували, що креативність — це можливість створювати нове з нічого; побачити можливість і зуміти її розвинути. Неможливо просто прочитати книгу чи прослухати лекцію, щоб стати креативним. Формування навички потребує відповідного тренування. Тож у сучасного вчителя безліч запитань-викликів.