Програми навчань та професійного розвитку педагогічних працівників, які розроблені ЦПРПП ДМР

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2022 році

Січень 2022 рокуПрограма навчання заступників керівників, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Система оцінювання здобувачів освіти та особливості оцінювання педагогічної діяльності»

Програма навчання педагогічних працівників закладів освіти Дрогобицької міської ТГ в рамках проєкту «Третій освітній кластер: у пошуках балансу традицій та інновацій»

Лютий 2022 року
Програма семінару 
вчителів історії закладів загальної середньої освіти 
 «Розвиток критичного мислення в учнів на уроках історії та Дрогобичезнавства як основного засобу формування всебічно розвиненої особистості»


Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Сертифікація як процедура зовнішнього забезпечення якості освіти та інструмент для професійного зростання».

Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Впровадження інноваційних технологій на уроках хімії».

Програма семінару-практикуму для педагогів закладів дошкільної освіти «Самоосвіта як стиль життя»

Програма гри-тренінгу “Креативний вибух”

Березень 2022 року
Програма семінару педагогічних працівників закладів освіти «Боротьба за увагу учнів»
Квітень 2022 рокуПрограма семінару-практикуму «Психолого-педагогогічна підтримка дітей в надзвичайних умовах»
Травень 2022 року
Червень 2022 року

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2020-2021 роках

Програма “Школи цифрових навичок”

Програма “Школи емпатії”

Програма воркшопу “Як стати віртуозом дистанційного навчання”

Програма “Школи фасилітаційного лідерства”

Програма семінару з елементами тренінгу з профілактики емоційного вигорання “Подорож до себе”

Програма “Гармонія взаємин”

Програма  семінару  «Stream-освіта дошкільників:як налаштуватись на результативну діяльність”

Програма семінару “Google-сервіси як органайзер діяльності керівника з різними потоками інформації

Програма семінару вчителів початкових класів  «Технології та інструменти формувального оцінювання у Новій українській школі»

Програма експрес-майстерки “Підвищуємо цифрову грамотність”

Програма онлайн-семінару керівників закладів загальної середньої освіти “Академічна доброчесність та інституційний аудит”

Програма майстерки для педагогів “Поширення практик доброчесності та педагогіки партерства”

Програма другого Освітнього кластеру “Час освітніх змін: у пошуку балансу традицій та інновацій”

Програма семінару “Впровадження електронного журналу “Атомс” в ЗЗСО”.

Програма  воркшопу  «Цифровий лікбез: як створити відеоролик»

Програма семінару “Документування управлінської діяльності керівника закладу освіти”.

Програма  семінару  «Нові вектори Базового компоненту дошкільної освіти»

Прграма семінару учителів хімії закладів освіти Дрогобицької міської ТГ “Національний стандарт України-2019: терміни та визначення понять, назв і символів хімічних елементів і простих речовин”.

Програма  семінару  “Державний стандарт – аналізуємо зміни”

Програма  семінару  «Освітня програма – важливий документ ЗДО»

Програма  семінару  «Адаптація новоприбулих дітей до умов ЗДО»програма онлайн-семінару педагогів

«Психологічні особливості адаптації учнів до навчання в школі»

Програма  тренінгу  «Діяльнісний підхід через гру в дошкільній та початковій освіті»

Програма методичного вебквесту «Успішний педагог закладу дошкільної освіти»

Програма циклу семінарів для педагогів “Дитяча та підліткова депресія – розпізнати та допомогти. Ризик суїцидальності у школі”

Програма семінару «Самооцінка учнів: що можуть врахувати педагоги»

Програма практикуму «Організація та проведення корекційно-розвиткових занять»

Програма практикуму “Використання SMART-методу в організації корекційно-розвиткових занять”

Програма онлайн-події “Освітній бум”

Програма семінару “Як діяти в конфлікті”

Програма семінару “Вижити поміж стресів”

Програма воркшопу«Технологія квесту у сучасному закладі дошкільної освіти»

Програма ярмарку педагогічної творчості “Інноваційний світ дошкілля”

Програма семінару “Ігри на згуртування”

Програма семінару “Три ефективних прийоми взаємодії класного керівника з учнями”

Програма семінару “Заборонити не можна дозволити: як дітям дотримуватися правил”

Програма семінару-практикуму “Самоосвіта як стиль життя”