Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2023 році
Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2022 році
Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2020-2021 роках
Програма “Школи цифрових навичок”
Програма воркшопу “Як стати віртуозом дистанційного навчання”
Програма “Школи фасилітаційного лідерства”
Програма семінару з елементами тренінгу з профілактики емоційного вигорання “Подорож до себе”
Програма семінару «Stream-освіта дошкільників:як налаштуватись на результативну діяльність”
Програма семінару “Google-сервіси як органайзер діяльності керівника з різними потоками інформації
Програма експрес-майстерки “Підвищуємо цифрову грамотність”
Програма майстерки для педагогів “Поширення практик доброчесності та педагогіки партерства”
Програма другого Освітнього кластеру “Час освітніх змін: у пошуку балансу традицій та інновацій”
Програма семінару “Впровадження електронного журналу “Атомс” в ЗЗСО”.
Програма воркшопу «Цифровий лікбез: як створити відеоролик»
Програма семінару “Документування управлінської діяльності керівника закладу освіти”.
Програма семінару «Нові вектори Базового компоненту дошкільної освіти»
Програма семінару “Державний стандарт – аналізуємо зміни”
Програма семінару «Освітня програма – важливий документ ЗДО»
Програма семінару «Адаптація новоприбулих дітей до умов ЗДО»програма онлайн-семінару педагогів
«Психологічні особливості адаптації учнів до навчання в школі»
Програма тренінгу «Діяльнісний підхід через гру в дошкільній та початковій освіті»
Програма методичного вебквесту «Успішний педагог закладу дошкільної освіти»
Програма семінару «Самооцінка учнів: що можуть врахувати педагоги»
Програма практикуму «Організація та проведення корекційно-розвиткових занять»
Програма практикуму “Використання SMART-методу в організації корекційно-розвиткових занять”
Програма онлайн-події “Освітній бум”
Програма семінару “Як діяти в конфлікті”
Програма семінару “Вижити поміж стресів”
Програма воркшопу«Технологія квесту у сучасному закладі дошкільної освіти»
Програма ярмарку педагогічної творчості “Інноваційний світ дошкілля”
Програма семінару “Ігри на згуртування”
Програма семінару “Три ефективних прийоми взаємодії класного керівника з учнями”
Програма семінару “Заборонити не можна дозволити: як дітям дотримуватися правил”