Програми навчань та професійного розвитку педагогічних працівників, які розроблені ЦПРПП ДМР

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2024 році

Семінар для заступників керівників ЗЗСО “Е-портфоліо педагога як технологія професійного зростання”
Семінар-тренінг “Як мотивувати учнів до навчання”
Сучасні тенденції розвитку учнівського самоврядування в громаді
Математичні виклики: робота в групах
Авторська альтернативна система оцінювання як ефективний інструмент шкільної освіти
Розвиток критичного мислення на уроках біології
Медіаграмотність як необхідна складова професійної компетентності сучасного керівника закладу освіти
Семінар для педагогічних працівників Е-портфоліо педагога як технологія професійного зростання
Програма п’ятого Освітнього кластеру
Програма вебінару “Організація безпечного освітнього середовища в ЗДО”
Програма семінару «Професійне вигорання: допоможи собі сам»
Програма семінару «Ґаджети у нашому житті: вплив, переваги, ризики»
Програма тренінгу “Психолого-педагогічний  супровід та підтримка учасників та учасниць освітнього процесу в умовах кризи в Україні”
Програма третього ярмарку педагогічної творчості «Інноваційний світ дошкілля»
Програма тренінгу “Батьківство без гендерних стереотипів”
Програма семінару “Як навчити дітей відстоювати особисті кордони”
Програма марафону “Турбота”
Програма семінару “Особливості впровадження інклюзивного навчання в Україні”

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2023 році

Програма четвертого Освітнього кластеру
Програма семінару «Вектори освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва»
Програма форуму лідерів “Освіта після перемоги”
Програма семінару-практикуму Атестація педагогічних працівників: новий порядок комплексного оцінювання професійної діяльності педагогів
Програма – Навчання шляхом використання інноваційних технологій у викладанні природничих дисциплін
Програма семінару-практикуму Номенклатура справ закладу дошкільної освіти за новим змістом законодавства
Програма семінару заступників керівників з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти “Внутрішній моніторинг якості освіти в закладі”
Програма освітнього порталу “Забезпечення якості освіти в сучасних умовах. Нові виклики перед освітянами.”
Програма “Використання преміум функцій сервісу Kahoot на уроках”
Програма “Використання LEGO Spike на уроках робототехніки”
Програма другого ярмарку педагогічної творчості «Інноваційний світ дошкілля»
Програма “Використання інструменту Canva”
Програма семінару-практикуму Використання інноваційних педагогічних технологій у закладі дошкільної освіти  як засобу підвищення фахового рівня педагогів
Програма семінару «Час викликів: психологічні особливості навчання”
Програма вебінару «Особливості викладання української мови в 5-6 класах НУШ»
Програма тренінгу «Розвиток лідерської компетентності вчителя»
Програма “3D друк. Демонстрація роботи 3D принтера”
Програма “Штучний інтелект: як він змінить підхід до навчання та освіти”
Програма  семінару-практикуму «Розвиток соціально-громадянських компетентностей крізь призму Концепції національно-патріотичного виховання »
Програма семінару “Проблеми та перспективи вивчення польської мови в регіоні”
Програма семінару «Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи»
Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти “Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації “
Програма циклу тренінгів для вчителів закладів загальної середньої освіти “Медіаграмотність: знання, навички, впровадження”
Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти щодо забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні (додаток до наказу №16-о від 14.04.2023
Програма онлайн-семінару “Застосування новітніх освітніх інструментів на уроках української мови, української та зарубіжної літератури”
Програма практично-методичного семінару вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід як середовище для формування
 наскрізних умінь в НУШ»
Тренінг “Нові форми роботи з батьками дошкільників”
Навчання ДСЯО в ЗДО «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти»
Психологічний супровід та підтримка учасників та учасниць освітнього процесу в умовах кризи в Україні
Про. Спільноти: безпечне та сприятливе середовище для навчання дітей
Програма тренінгу вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти «Сучасному учневі – сучасний педагог»
Програма семінару «Театр і освіта»
Програма семінару «Де взяти час, коли його бракує? Таймменеджмент для дітей і дорослих.»
Програма марафону «Турбота»
Програма семінару «Щастя жити: пошук ресурсів у складний час»
Психолого-педагогічний семінар «Психологічна підтримка дітей в освітньому просторі»
Програма семінару  “Вишиті брошки як мистецтво”
Програма семінару«Як розмовляти з підлітками про життєві цілі»
Програма семінару «Сторітеллінг: мистецтво розповіді та метод навчання»
Програма семінару “Терапія іграшкою: психологічна підтримка та допомога дітям і дорослим”
Програма тренінгу “Психолого-педагогічний  супровід та підтримка учасників та учасниць освітнього процесу в умовах кризи в Україні”
Діяльнісний підхід в НУШ
Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога
Програма майстерки  “Дошка Jamboard: ідеї для навчання”
Програма тренінгу  “Діяльнісний підхід в НУШ”
Програма тренінгу  “Генератор ідей. Як говорити з дітьми про сучасну російсько-українську війну?”

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2022 році

Програма навчання заступників керівників, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Система оцінювання здобувачів освіти та особливості оцінювання педагогічної діяльності»
Програма навчання педагогічних працівників закладів освіти Дрогобицької міської ТГ в рамках проєкту «Третій освітній кластер: у пошуках балансу традицій та інновацій»
Програма семінару вчителів історії закладів загальної середньої освіти  «Розвиток критичного мислення в учнів на уроках історії та Дрогобичезнавства як основного засобу формування всебічно розвиненої особистості»
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Сертифікація як процедура зовнішнього забезпечення якості освіти та інструмент для професійного зростання».
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Впровадження інноваційних технологій на уроках хімії».
Програма семінару-практикуму для педагогів закладів дошкільної освіти «Самоосвіта як стиль життя»
Програма гри-тренінгу “Креативний вибух”
Програма семінару педагогічних працівників закладів освіти «Боротьба за увагу учнів»
Програма семінару-практикуму «Психолого-педагогогічна підтримка дітей в надзвичайних умовах»
Програма практичного інтенсиву “Стратегії формувального оцінювання”
Програма семінару-практикуму «Формування соціально-громадянської компетентності через призму нової «Концепції національно-патріотичного виховання»
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ-ПРАКТИКУМУ “ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЖУРНАЛУ “НОВІ ЗНАННЯ”
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Стратегії формувального оцінювання»
Програма семінару “Скоромовки і вірші як ефективні засоби вивчення англійської мови”
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти “Оцінювання в початковій школі: практичні поради та рекомендації. Сертифікація: перспективи та ризики”
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Інтегровані уроки та формувальне оцінювання НУШ. Критерії оцінювання знань, умінь та навичок здобувачів освіти з української мови та літератури»
Програма семінару-практикуму “Цифрова компетентність сучасного педагога ЗДО”
Програма семінару-практикуму
“Педагогіка партнерства в українській традиції
Програма семінару-практикуму “Цифрові технології у професійній діяльності бібліотекаря”
Програма семінару-практикуму “Сучасне демократичне середовище в ЗДО”
Програма навчання педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти “Нейропедагогіка початкової школи”
Програма семінару педагогів закладів загальної середньої освіти “Проєктування процесу ефективного навчання за допомогою зворотного дизайну”
Програма семінару-практикуму “Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: планування і визнання”
Програма семінару керівників закладів загальної середньої освіти  «Стратегія закладу освіти, як інструмент управління»
Програма вебінару “Професійне відновлення педагога
Програма семінару «Заборонити не можна дозволити: як дітям дотримуватися правил»
Програма семінару класних керівників, педагогічних працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти «Три ефективних прийоми взаємодії класного керівника з учнями».
Програма семінару педагогічних працівників закладів освіти
 «Боротьба за увагу учнів»
Програма семінару «Перша психологічна допомога під час війни»
Програма семінару «Професійна деформація педагогів: виклики, ознаки, прогнози»

Програми заходів ЦПРПП ДМР у 2020-2021 роках

Програма “Школи цифрових навичок”
Програма “Школи емпатії”
Програма воркшопу “Як стати віртуозом дистанційного навчання”
Програма “Школи фасилітаційного лідерства”
Програма семінару з елементами тренінгу з профілактики емоційного вигорання “Подорож до себе”
Програма “Гармонія взаємин”
Програма  семінару  «Stream-освіта дошкільників:як налаштуватись на результативну діяльність”
Програма семінару “Google-сервіси як органайзер діяльності керівника з різними потоками інформації
Програма семінару вчителів початкових класів  «Технології та інструменти формувального оцінювання у Новій українській школі»
Програма експрес-майстерки “Підвищуємо цифрову грамотність”
Програма онлайн-семінару керівників закладів загальної середньої освіти “Академічна доброчесність та інституційний аудит”
Програма майстерки для педагогів “Поширення практик доброчесності та педагогіки партнерства”
Програма другого Освітнього кластеру “Час освітніх змін: у пошуку балансу традицій та інновацій”
Програма семінару “Впровадження електронного журналу “Атомс” в ЗЗСО”.
Програма  воркшопу  «Цифровий лікбез: як створити відеоролик»
Програма семінару “Документування управлінської діяльності керівника закладу освіти”.
Програма  семінару  «Нові вектори Базового компоненту дошкільної освіти»
Програма семінару учителів хімії закладів освіти Дрогобицької міської ТГ “Національний стандарт України-2019: терміни та визначення понять, назв і символів хімічних елементів і простих речовин”.
Програма  семінару  “Державний стандарт – аналізуємо зміни”
Програма  семінару  «Освітня програма – важливий документ ЗДО»
Програма  семінару  «Адаптація новоприбулих дітей до умов ЗДО»програма онлайн-семінару педагогів
«Психологічні особливості адаптації учнів до навчання в школі»
Програма  тренінгу  «Діяльнісний підхід через гру в дошкільній та початковій освіті»
Програма методичного вебквесту «Успішний педагог закладу дошкільної освіти»
Програма циклу семінарів для педагогів “Дитяча та підліткова депресія – розпізнати та допомогти. Ризик суїцидальності у школі”
Програма семінару «Самооцінка учнів: що можуть врахувати педагоги»
Програма практикуму «Організація та проведення корекційно-розвиткових занять»
Програма практикуму “Використання SMART-методу в організації корекційно-розвиткових занять”
Програма онлайн-події “Освітній бум”
Програма семінару “Як діяти в конфлікті”
Програма семінару “Вижити поміж стресів”
Програма воркшопу«Технологія квесту у сучасному закладі дошкільної освіти»
Програма ярмарку педагогічної творчості “Інноваційний світ дошкілля”
Програма семінару “Ігри на згуртування”
Програма семінару “Три ефективних прийоми взаємодії класного керівника з учнями”
Програма семінару “Заборонити не можна дозволити: як дітям дотримуватися правил”
Програма семінару-практикуму “Самоосвіта як стиль життя”
Програма семінару класних керівників«Батьківські збори: інший досвід, форми та підходи»