Для керівників закладів освіти

Суб’єкти підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації, не потребують окремого визнання чи підтвердження  
Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка  
Національний університет «Львівська політехніка»  
Львівський національний університет імені Івана Франка
та інші.

Розвиток управлінської компетентності

КурсиОнлайн-платформаПлатний/безоплатний характер освітньої послуги
Онлайн-курс для директорів
Автономія школи
EdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Управління якістю освіти в школіПлатформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUSБезоплатний
СЕКРЕТИ УСПІШНИХ ДИРЕКТОРА І ДИРЕКТОРКИ ШКОЛИПлатформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUSБезоплатний
Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапаПлатформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS  Безоплатний
Ефективні комунікації для освітніх управлінцівEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Управління школою. ПрактикумEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Публічні консультаціїEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
 Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчанняEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Автономія школиEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавстваВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагогаВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні порадиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні засади управління освітньою організацієюВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Основи охорони праці для працівників та роботодавцівВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Фінансово-господарська та кадрова конкурентоспроможність закладів освіти в умовах децентралізації владиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесуВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Воркшоп як інноваційна освітня технологіяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніхВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Розвиток особистості на всіх вікових етапах життяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти  Всеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування»Всеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищенняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищення Всеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобіганняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередженняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішенняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування світоглядних основ та компетенцій з організації харчування дітей у закладах загальної середньої освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні засади управління освітньою організацієюВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування світоглядних основ та компетенцій з безпеки життєдіяльності: від учня до вчителяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація інклюзивного середовища в закладі освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Створення та ведення власного блогу на платформі BloggerВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Комунікаційні інструменти для побудови репутаціїПлатформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUSБезоплатний
Освітня програма “Лідер у мені”НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА УПРАВЛІНЦІВ400 гривень за користування сервісом 
Освітня програма навчання резерву управлінських кадрів галузі освітиНАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА УПРАВЛІНЦІВ400 гривень за користування сервісом 
Про.Безпеку: безпечна освітня екосистема громадиЦентр інноваційної освіти “Про.СВІТ”Безоплатний
Автономія школиЦентр інноваційної освіти “Про.СВІТ”Безоплатний