Увага! Вітрина підвищення кваліфікації доповнена та оновлена для планування траєкторії професійного розвитку у 2022/2023 н.р.
Навчальний онлайн курс “Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів – EORE”
в рамках підготовки інструкторів серед педагогічного персоналу
Перша домедична допомога в умовах війни
Удосконалюємо професійну майстерність
Тематика курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в ЛОІППО
30 годин
№ | Назва курсу | К-ть годин | Предмет, посада | Рік | Автори | ||||
Директори (завідувачі) закладів дошкільної освіти | |||||||||
101 | Психолого-педагогічніаспектироботизавідувача закладу дошкільноїосвіти | 30 | Директори ЗДО | 2020 | Кацюба М.Р. Матяшук В.П., Лоїк Г.Б., Кизима І.І., Єфімова С.М., | ||||
102 | Управління закладом дошкільноїосвіти в умовахавтономії та децентралізації | 30 | Директори ЗДО | 2021 | Кацюба М.Р., Банах О.В., Козлова Л.Г., Лазорко М.В., Лоїк Г.Б. | ||||
103 | Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти. | 30 | Директори ЗДО | 2022 | Тодчук Н.Є., Банах О.В. | ||||
Вихователі-методисти закладів дошкільної освіти | |||||||||
104 | Новіпрофесійніролі і завданнясучасноговихователя-методиста закладу дошкільноїосвіти. | 30 | Вихователі-методисти ЗДО | 2020 | Банах О.В., Барна М.М., Кацюба М.Р. | ||||
105 | Освітнєдитинство: доступне та якіснедошкілля | 30 | Вихователі-методисти ЗДО | 2021 | Банах О.В., Матяшук В.П. | ||||
106 | Внутрішня система забезпеченняякостідошкільноїосвіти: методична складова | 30 | Вихователі-методисти ЗДО | 2022 | Банах О.В., Матяшук В.П. | ||||
Вихователі закладів дошкільної освіти | |||||||||
107 | Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти | 30 | Вихователі ЗДО | 2020 | Білан О.І.; Матяшук В.П., Лоїк Г.Б. | ||||
108 | Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти | 30 | Вихователі ЗДО | 2021 | Матяшук В.П. Білан О.І., Лоїк Г.Б. Максимів О.М. | ||||
109 | Забезпечення якості дошкільної освіти» | 30 | Вихователі ЗДО | 2022 | Матяшук В.П. Білан О.І., Лоїк Г.Б. Максимів О.М.Тодчук Н.Є., Банах О.В. | ||||
Музичні керівники закладів дошкільної освіти | |||||||||
110 | Розвиток ключових компетентностей при викладанні предмета «Музичне виховання дошкільнят» | 30 | Музичні керівники закладів дошкільної освіти (ЗДО) | 2020 | Дверій Р.Є., Мишковський М.В. | ||||
111 | Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи | 30 | Музичні керівники закладів дошкільної освіти (ЗДО) | 2021 | Дверій Р.Є., Мишковський М.В. | ||||
Інструктори з фізичної культури закладів дошкільної освіти | |||||||||
112 | Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання | 30 | Інструктори з фізичної культури | 2021 | Шиян О.І., Сливка Є.М., Чушак Х.Я., Козлова Л.Г. | ||||
Керівники гуртків закладів дошкільної освіти | |||||||||
113 | Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях | 30 | Керівники гуртків | 2021 | Сохань Г.С., Гусаков І.М. | ||||
114 | Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання | 30 | Керівники гуртків | 2022 | Сохань Г.С., Гусаков І.М. | ||||
Практичні психологи закладів дошкільної освіти | |||||||||
115 | Актуальні напрями діяльності практичного психолога | 30 | Практичні психологи, вчителі психології | 2020 | Корнієнко І. О., Єфімова С. М. | ||||
116 | Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти | 30 | Практичні психологи, вчителі психології | 2021 | Корнієнко І. О., Єфімова С. М. | ||||
117 | Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога | 30 | Практичні психологи, вчителі психології | 2022 | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. | ||||
8 годин
№ | Назва курсу | Предмет | Розвиток професійних компетентностей, визначених у Професійному стандарті вчителя | Автори |
121 | Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» | Вихователі ЗДО | Предметно-методична | Банах О.В., Бойкович С.А., Нагірна С.Ю. |
122 | SOFT SKILLS: критичне мислення – як розвивати в дітей і дорослих? | Вчителі початкових класів, вихователі ЗДО | Предметно-методична | Лоїк Г.Б. |
123 | Забезпечення якості дошкільної освіти в контексті оновленого змісту – Базового компонента дошкільної освіти. | Вихователі ЗДО | Предметно-методична | Зеленко Л.В. |
124 | Культура мовлення сучасного педагога | Для педагогічних працівників | Мовно-комунікативна | Дільна О.А. |
125 | Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети | Для педагогічних працівників | Мовно-комунікативна | Должикова Т.І. |
126 | Google-сервіси в роботі педагога | Для педагогічних працівників | інформаційно-цифрова | Гарматій Ю.П. |
127 | Атестаціяпедагогічнихпрацівників: викликисьогодення та перспективизмін. Сертифікація | Керівники і заступники керівників закладів освіти, педагогічні працівники закладів освіти і установ | Здатність до навчаннявпродовжжиття. | Козлова Л.Г. |
128 | Розбудова безпечного і здорового освітнього середовища | Керівники і заступники керівників закладів освіти, педагогічні працівники закладів освіти і установ | Здоров’язбережувальна | Шиян О.І., Сухінська В. О |
129 | Профілактика інфекційних захворювань: сучасні підходи | Керівники і заступники керівників закладів освіти, педагогічні працівники закладів освіти і установ | Здоров’язбережувальна | Шиян О.І., Сухінська В. О |
130 | Соціальнікомпетентностіучасниківосвітньогопроцесу у створеннібезпечногоосвітньогосередовища: сутність, види, технологіярозвитку | Дляпедагогічнихпрацівників | Психологічна | Приведа О.М. |
131 | Методиуправліннявласнимиемоційними станами | Для педагогічних працівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
132 | Конструктивнавзаємодія з учасниками освітнього процесу | Для педагогічних працівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
133 | Формуванняпозитивноїсамооцінкита Я-ідентичності в дітей та учнів | Для педагогічних працівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
134 | Врахуваннявіковихтаіндивідуально-типологічних особливостей дітей в освітньому процесі | Для педагогічних працівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
135 | Конфлікти у професійнійдіяльностіпедагогатаконструктивнішляхиїхвирішення | Дляпедагогічнихпрацівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
136 | Психологіястресу. Профілактикаемоційноготапрофесійноговигоранняпедагога | Дляпедагогічнихпрацівників | Психологічна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М. |
137 | Навчаннятавихованнядітей з особливимиосвітнімипотребами в умовахінклюзивоїосвіти | Дляпедагогічнихпрацівників | Інклюзивна | Корнієнко І. О., Єфімова С. М., Бамбурак Н. М., Марунич Л.А., Химко М.Б. |
138 | Особливості психолого-педагогічноївзаємодії з дітьми з аутизмом | Асистентивчителя, вихователя | Психологічна | Химко М. Б. |
139 | Тренінгемоційноїкомпетентностівчителя | Дляпедагогічнихпрацівників | Психологічна | Химко М. Б. |
140 | Емоційна аптечка; кроки першоїдопомоги (тренінг-практикум) | Дляпедагогічнихпрацівників | Психологічна | Химко М. Б. |
для вихователів
№з/п | Тема |
1. | Дошкільна освіта України в умовах сьогодення |
2. | Розвиток дитячої творчості у професійній діяльності сучасного вихователя |
3. | Сучасні технології дошкільного виховання |
4. | Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку |
5. | Медико-фізіологічні основи здоров’я дітей в процесі онтогенезу |
6. | Навчання через гру та діяльнісний підхід у роботі вихователя ЗДО |
для практичних психологів
- Актуальні та сучасні напрями діяльності практичного психолога
- Соціально-педагогічний та психологічний супровід учасників освітнього процесу
для музичних керівників
- Інтегровані методи навчання на уроках музичного мистецтва, гуртковій роботі та практиці музичного керівника ЗДО
2. Створення розвивального музичного середовища в дошкільному освітньому закладі
Ресурси, які допомагають у розвитку компетентності директору ЗДО за матеріалами методичних рекомендацій щодо впровадження Професійного стандарту керівника (директора) ЗДО
Суб’єкти підвищення кваліфікації для керівників ЗДО, які потребують визнання на педагогічній раді закладу
Для педагогів, які потребують визнання на педагогічній раді закладу