Поняття супервізії в українській освіті з¢явилося не так давно. Відповідно до Типового положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа» супервізія розглядається як інструмент професійної підтримки та професійного розвитку, що передбачає комплекс заходів із навчально-методичного супроводу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації завдань Нової української школи.
19 жовтня 2021 року відбувся онлайн семінар «Супервізія в діяльності регіонального супервізора» за участю Марії Михайлівни Барни, завідувачки кабінету координації впровадження НУШ і моніторингу, кандидатки педагогічних наук, доцентки. Захід проведено з ініціативи Галини Марчук, директорки Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області.
У семінарі взяли участь керівники закладів загальної середньої освіти Дрогобицької міської територіальної громади.
Під час семінару було розглянуто питання щодо основних концептуальних засад та нормативно-правового забезпечення супервізії, оплати за послуги супервізора, особливостей та алгоритму проведення супервізії, вимог до супервізора тощо.
Семінар пройшов у конструктивній, дружній атмосфері. Керівники отримали вичерпні відповіді від Марії Михайлівни Барни щодо питань здійснення та організації супервізії в закладі освіти.
Учасники семінару дійшли висновку, що супервізія є ефективним і сучасним засобом організації професійної освіти педагогів, спрямованої на подолання професійних труднощів, аналіз недоліків та удосконалення організації роботи.