НУШ: перезавантаження

Кожен педагог повинен усвідомлювати важливість новітніх процесів в освіті, входити в інноваційний простір, обумовлений змінами змісту освіти, методик навчання, оцінювання знань та діяльнісним підходом.
Впродовж місяця тренерами-педагогами Л. Онисько та І. Гурською для вчителів математики було проведено два дистанційні та два практичні заняття за програмою «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти», розробниками якої є завідувач кафедри природничо-математичної освіти, кандидат фізико-математичних наук, доцент Шаповаловський О.В., завідувачка кабінету координації впровадження НУШ, кандидатка педагогічних наук, доцентка Барна М.М.
На дистанційних заняттях педагоги говорили про роль учителя у запровадженні НУШ у базовій середній освіті, про Професійний стандарт учителя, як один із чинників реформи освіти, про професійні компетентності вчителя, критерії їх оцінювання/самооцінювання через розкриття/демонстрування/моделювання сучасних підходів і практик у професійному саморозвитку та роботі з учнями.
На практичних заняттях, працюючи у парах та групах вчителі вдосконалювали вміння формулювати та аналізувати очікувані результати й добирати техніки формувального оцінювання для досягнення очікуваних результатів, складати критерії оцінювання для різних видів робіт. Вчилися будувати урок математики за структурою НУШ, з використанням діяльнісного підходу та добираючи компетентісні задачі, які дають можливість оцінити групи загальних результатів математичної освітньої галузі.
Новий підхід до викладання математики стане важливим кроком у розвитку освіти в Україні та вихованні нового покоління математиків-винахідників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *