Нещодавно відбулося онлайн-засідання спільноти вчителів української мови, присвячене одній із ключових тем освітньої реформи – оцінювання в Новій українській школі (НУШ). Учасники активно обговорювали нормативні документи, які регулюють процес оцінювання, а також ділилися практичним досвідом впровадження сучасних підходів. Консультант ЦПРПП ДМР Олександра Пецкович модерувала зустріч та поділилася своми напрацюваннями.
🔍 Основні аспекти, розглянуті під час засідання:
- Огляд нових нормативних документів, що регламентують оцінювання в НУШ.
- Як забезпечити відповідність оцінювання сучасним вимогам та стандартам.
- Практичні кейси оцінювання: що працює на практиці, а що потребує вдосконалення.
- Особливості формувального та підсумкового оцінювання, з акцентом на розвиток компетентностей учнів.
💡 Ключові висновки: Учасники дійшли згоди, що ефективне оцінювання має бути не лише об’єктивним, але й стимулювати розвиток учня. Під час дискусії наголошували на важливості індивідуального підходу до кожного учня та гнучкості у застосуванні різних форм оцінювання. Чимало питань щодо заповнення журналів та надання ефетивного зворотного зв’язку учням та батькам залишається відкритими та потребує роз’яснень.