Нейропедагогіка початкової школи

“Навчати без розуміння того, як працює мозок – це як пошити рукавичку без розуміння того, як функціонує рука”

Leslie A. Hart “Human Brain and Human Learning”

Нейроосвіта – один з напрямків, який наберає обертів сьогодні. Для вчителя дуже важливо знати, що підтримує, а що блокує процес навчання, адже дозволяє поглянути на процес навчання з іншої точки зору. Саме тому педагоги, які прагнуть професійно зростати, мали можливість навчатися у Марини Пристінської, нейропедагога, психолога, нейрокінезіолога, консультанта з питань освіти. Вебінар “Нейропедагогіка початкової школи” відбувся 8 листопада, до якого долучилися вчителі початкових класів, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти та практичні психологи.

Під час зустрічі говорили про:
– нейрофізіологічний і психічний розвиток дітей від 0 до 10 років
-нейробіологія і нейрофізіологія раннього віку
-розвиток вищих психічних функцій
-етапи психічного розвитку
– нейропсихологічну підготовку до навчання в школі
-увага, баланс і координація – фундамент для успішного навчання
-як перевірити шкільну зрілість
-як сприяти розвитку дошкільників вдома і в садочку
– початкову освіту через призму нейропсихології
-перший і другий цикл початкової освіти
-як допомогти дітям успішно навчатись
-що робити, якщо дитина має труднощі у навчанні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *