Продовження діалогу у форматі відкритої педагогічної студії між закладами дошкільної освіти і початковою ланкою середньої освіти

Продовжили спілкуватись про те, як відбувається наступність між дошкіллям та початковою освітою та як формуються компетентності старшого дошкільника у закладі дошкільної освіти. Представники шести ЗДО Дрогобицької громади презентували досвід роботи за ще чотирьма освітніми напрямками згідно Базового компоненту дошкільної освіти: “Мовлення дитини”, “Дитина у  сенсорно-пізнавальному просторі”, “Гра дитини”  та “Дитина у світі мистецтва”.

Узгодженість перших двох ланок освіти не означає, що під час реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланкою вже не існує проблем. Необхідно переосмислення цілей і змісту наступності між дошкільною та початковою ланками загальної освіти, їх переорієнтація на вирішення завдань особистісно-орієнтованого навчання й виховання. Адже важливо, щоб були  створені умови для подальшого повноцінного розвитку здобутків дошкільного віку і водночас для формування новоутворення молодшого шкільного віку – навчальної діяльності як провідної.

Переглянути матеріали можна за покликанням https://app.genial.ly/editor/661cd5e2c54e3e0015393736

Дякуємо за співпрацю та ініціативу директору ліцею №4 ім.Лесі Українки Наталії Гук та лідерам спільноти вчителів початкових класів Світлані Самойлик, Лесі Гизюк.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *