Серія брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3

🔗

Маєте унікальну нагоду поповнити свій професійний кейс серією брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3 🔗https://uied.org.ua/…/upl…/2021/11/ecers_print_15_11.pdfℹ

Шкала Early Childhood Environment Rating Scale – це інструмент оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, у структурі якого є шість підшкал:

простір і вмеблювання 🔗https://uied.org.ua/…/upl…/2021/11/space_print_15_11.pdf

повсякденні практики особистого догляду 🔗https://uied.org.ua/…/uploads/2021/11/care_print_15_11.pdf

мовлення та грамотність 🔗https://uied.org.ua/…/2021/11/speaking_print_15_11.pdf

види навчально-пізнавальної діяльності 🔗https://uied.org.ua/…/2021/11/studing_print_15_11.pdf

взаємодія 🔗https://uied.org.ua/…/2021/11/cooperation_print_15_11.pdf

структурування програми 🔗https://uied.org.ua/…/2021/11/structure_print_15_11.pdfℹ

Кожна підшкала має параметри та індикатори. Усього методика налічує 35 параметрів та 468 індикаторів.

Зміст семи брошур спрямований на розкриття векторів у побудові освітнього процесу у закладі дошкільної освіти за названими підшкалами, органічно поєднує вимоги до облаштування освітнього простору і практичні поради на кожен день для активного, безпечного, всебічного, індивідуального розвитку дитини у трьох вимірах:

середовище: розташування меблів, наповнення осередків діяльності за інтересами, безпека;

взаємодія між учасниками освітнього процесу: між дітьми, дітей з вихователями, підтримка вільної гри;

організація діяльності дітей: тривалість та ротація занять, організація різних видів діяльності, правила та дисципліна.

За допомогою пропонованих брошур з’ясуєте, що ECERS-3:це інструмент для підвищення якості дошкільної освіти, а не контроль;це методика, що передбачає комплексний та системний підхід до розуміння раннього розвитку дитини; надає можливості для ідей щодо оформлення освітнього середовища, організації ігор, налагодження взаємодії, мотивування дітей, переосмислення власної ролі у створенні умов для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини.Підвищимо якість дошкільної освіти в Україні разом!

Упорядковано за матеріалами: освітнього сайту Український інститут розвитку освіти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *