Маєте унікальну нагоду поповнити свій професійний кейс серією брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3 https://uied.org.ua/…/upl…/2021/11/ecers_print_15_11.pdf
Шкала Early Childhood Environment Rating Scale – це інструмент оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, у структурі якого є шість підшкал:
простір і вмеблювання https://uied.org.ua/…/upl…/2021/11/space_print_15_11.pdf
повсякденні практики особистого догляду https://uied.org.ua/…/uploads/2021/11/care_print_15_11.pdf
мовлення та грамотність https://uied.org.ua/…/2021/11/speaking_print_15_11.pdf
види навчально-пізнавальної діяльності https://uied.org.ua/…/2021/11/studing_print_15_11.pdf
взаємодія https://uied.org.ua/…/2021/11/cooperation_print_15_11.pdf
структурування програми https://uied.org.ua/…/2021/11/structure_print_15_11.pdf
Кожна підшкала має параметри та індикатори. Усього методика налічує 35 параметрів та 468 індикаторів.
Зміст семи брошур спрямований на розкриття векторів у побудові освітнього процесу у закладі дошкільної освіти за названими підшкалами, органічно поєднує вимоги до облаштування освітнього простору і практичні поради на кожен день для активного, безпечного, всебічного, індивідуального розвитку дитини у трьох вимірах:
середовище: розташування меблів, наповнення осередків діяльності за інтересами, безпека;
взаємодія між учасниками освітнього процесу: між дітьми, дітей з вихователями, підтримка вільної гри;
організація діяльності дітей: тривалість та ротація занять, організація різних видів діяльності, правила та дисципліна.
За допомогою пропонованих брошур з’ясуєте, що ECERS-3:це інструмент для підвищення якості дошкільної освіти, а не контроль;це методика, що передбачає комплексний та системний підхід до розуміння раннього розвитку дитини; надає можливості для ідей щодо оформлення освітнього середовища, організації ігор, налагодження взаємодії, мотивування дітей, переосмислення власної ролі у створенні умов для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини.Підвищимо якість дошкільної освіти в Україні разом!
Упорядковано за матеріалами: освітнього сайту Український інститут розвитку освіти