ЦПРПП ДМР долучився до впровадження у систему загальної середньої освіти нового інструменту професійної підтримки – супервізії, метою якої є здійснення психолого-педагогічного та методичного супроводу педагогічних працівників, спрямований на їх професійний та особистісний розвиток, подолання ними власних професійних труднощів та розвиток професійних компетентностей відповідно до завдань НУШ. Супервізійні сесії на запит керівників проведено у 24 закладах загальної середньої освіти Дрогобицької міської територіальної громади. Супервізорами виступили педагогічні працівники, яка пройшли навчання в ЛОІППО за відповідною програмою та отримали знання, які дозоляють їм здійснювати комплекс заходів з професійної підтримки педагогічних працівників.
План проведення супервізії передбачав ознайомлення з результатами самооцінювання педагога та вибраними пріоритетами для розвитку; спостереження за діяльністю педагога; підтримку у створенні плану професійного розвитку; наставницькі бесіди; групове обговорення кращих практик, труднощів, пошук шляхів їх вирішення, а також можливостей для подальшого розвитку.
У гімназії №10 імені Євгена Коновальця, гімназії №9 імені Героїв Крут та гімназії №17 супервізійні сесії провела супервізора Галина Марчук, директор ЦПРПП ДМР. Педагоги обговорювали проблему формування цінностей здобувачів освіти в процесі їх навчання, виховання та розвитку.
Консультанти ЦПРПП Олександра Пецкович та Назарій Івахів під час проведення супервізії в закладах освіти: в Нагуєвицькій ЗОШ І-ІІІ ст., Добрівлянському НВК І-ІІІ ст., ліцеї № 16 імені Юрія Дрогобича, Стебницькому ліцеї №7, Болехівській ЗОШ І-ІІ ст., ліцеї №2, ліцеї №4 імені Лесі Українки, ліцеї № 1 імені Івана Франка, Рихтицькій СЗШ І-ІІІ ст., 4.14. Супервізія в ліцеї №3 імені В’ячеслава Чорновола, Долішньолужецькій СЗШ І-ІІ, Дережицькій СЗШ І-ІІ ст., Унятицькому НВК І-ІІ ст., Михайлевицькій СЗШ І-ІІ ст., гімназії №8, обговорювали проблему ефективного використання цифрових інструментів у роботі вчителя початкових класів.
Про те, як впроваджувати формувальне оцінювання, щоб надати учням шанс на оцінювання для навчання, для підвищення рівня навчальних досягнень, йшла мова під час супервізійних сесій в Дрогобицькому ліцеї та гімназії №5 імені Героя України генерала-майора Сергія Кульчицького. Їх провела супервізорка Ольга Чайковська, вчителька початкових класів ліцею №2.
Супервізійні сесії у гімназії №6 імені Героїв АТО та Снятинському НВК І-ІІ ст. відбулись з проблеми «Недостатньо сформовані вміння вчителів використовувати педагогічні технології «Щоденні 5» та «Щоденні 3», як наслідок – відмова від використання цих стратегій» (супервізорка – Мар’яна Столяр, вчителька початкових класів ліцею №1 імені Івана Франка).
Загалом професійною підтримкою в рамках здійснення супервізії охоплено 232 вчителя початкових класів закладів освіти Дрогобицької міської територіальної громади.
Переконані, що супервізія стане ще одним корисним інструментом для підтримки впровадження змін, передбачених концепцією Нової української школи, і, найголовніше, – для покращення якості викладання у закладах освіти.
Супервізорка Олександра Пецкович проводить супервізійну сесію “Ефективне використання цифрових інструментів у роботі вчителя початкових класів”
Супервізорка Ольга Чайковська з темою супервізійної сесії
“Як впроваджувати формувальне оцінювання, щоб надати учням шанс на оцінювання для навчання, для підвищення рівня навчальних досягнень”
Супервізорка Мар’яна Столяр з темою супервізійної сесії
«Недостатньо сформовані вміння вчителів використовувати педагогічні технології «Щоденні 5» та «Щоденні 3», як наслідок – відмова від використання цих стратегій» (супервізорка – Мар’яна Столяр, вчителька початкових класів ліцею №1 імені Івана Франка)
Супервізор Назарій Івахів надає професійну підтримку педагогам з проблеми
ефективного використання цифрових інструментів у роботі вчителя початкових класів