Нові освітні інструменти та штучний інтелект: помічники чи загроза для вчителя

Сьогодні важко уявити урок у школі без використання освітніх цифрових інструментів. Їхнє різноманніття й функціональність вражає, захоплює та водночас ставить педагога перед непростим вибором: що і як найефективніше використовувати. Вчителі-словесники мали можливість доповнити свою педагогічну скарбничку новітніми інструментами, поговорити про їхню доцільність та ефективність, а також познайомитися зі штучним інтелектом на онлайн-семінарі “Застосування новітніх освітніх інструментів на уроках української мови, української та зарубіжної літератури”

Промовицями заходу виступили Ірина Скочук та Катерина Малиш, учителі української мови та літератури ліцею №2, які поділися досвідом: презентували корисні сайти для проведення уроків української мови та літератури, поділилися онлайн-ресурсами, платформами для групових форм роботи, які використовують на уроках в НУШ, розповіли все про онлайн-словники та ресурси для удосконалення тексту.

Олександра Пецкович познайомила колег із штучний інтелектом, провела коротенький огляд можливостей ChatGPT. Поговорили про порушення академічної доброчесності, розглянули пропозиції ChatGPT для учнів та вчилися як впізнавати його почерк.

А ще спілкувалися з постатями минулого на основі технологій з чатом “На урок”. Письменники, державотворці, науковці, винахідники, митці – величні постаті стають ближчими завдяки чату зі штучним інтелектом. Як це працює: «На Урок» використовує найсучаснішу технологію штучного інтелекту, щоб створити симуляцію спілкування з історичними постатями, яка буде максимально схожа на реальний діалог. 

Звісно ж педагоги не опустять можливості навчати – ChatGPT також отримав порцію знань.

Штучний інтелект звісно може багато, але не всі людські навички піддаються йому, одна з яких – креативність. Саме тому на завершення зустрічі освітяни прокачували свої кретивні здібності вправою “Час розкидати кубики!” Кубики Історій Рорі – відмінний інструмент для розвитку креативності та прокачування навички вирішення проблем. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *