326 педагогів взяли участь у навчаннях щодо впровадження стратегій формувального оцінювання в НУШ

Упродовж  жовтня-листопада Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради провів на запит керівників ЗЗСО практичний інтенсив «Стратегії формувального оцінювання», щоб надати допомогу освітянам.

Під час інтенсиву мова йшла про зміну підходів у методах викладання з акцентом на залученості учнів до навчальної діяльності під час заняття, про важливість формування критеріїв та цілей уроку, про надання якісного зворотного зв’язку, про самооцінювання та взаємооцінювання, а також про психологічні особливості оцінювання.

Двадцять семінарів провела команда працівників ЦПРПП ДМР: Галина Марчук, Любов Онисько, Олександра Пецкович та Наталія Свойкіна. Охоплено 29 закладів середньої освіти, загалом – 326 педагогів.

Стратегії формувального оцінювання – визначальні  у підвищенні якості освітнього процесу та успіху реформи НУШ, зокрема. Формувальне оцінювання є інноваційним, адже воно вперше закріплене на законодавчому рівні. Тож культура такого оцінювання тільки формується й потребує щоденної практики. Тому Центр продовжить свою діяльність у цьому напрямку. Адже розуміти та використовувати увесь потенціал формувального оцінювання – означає сьогодні бути професійним педагогом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *